مدیر مدرسه شهید سجادی زمان آباد:

مشکلات نسبت داده شده به مدرسه شهید سجادی سیاه نمایی بود/ وجود تعداد زیادی افاغنه کذب محض است

مدیر آموزشگاه شهید سجادی زمان آباد در پاسخ به ابراز نگرانی یکی از شهروندان نسبت به شرایط تحصیل در دبیرستان شهید سجادی، اظهار کرد: مشکلات مطرح شده توسط این شهروند متأسفانه با اظهارات غیر منصفانه همراه بود و بیشتر به سیاه نمایی مشابهت داشت تا واقع نمایی.

به گزارش چشم برخوار؛ یکی از شهروندان ساکن زمان آباد (امامزاده نرمی) با ارسال پیامی به چشم برخوار در خصوص وضعیت نامناسب و وجود تعداد زیادی از دانش آموزان افاغنه و نداشتن مدیریت و معلمان باتجربه و دارای سواد کافی آموزشگاه شهید سجادی زمان آباد اظهار گله مندی و نارضایتی کرده بود.

مدیر آموزشگاه شهید سجادی زمان آباد در پاسخ به ابراز نگرانی این شهروند نسبت به شرایط تحصیل در دبیرستان شهید سجادی، اظهار کرد: مشکلات مطرح شده توسط این شهروند متأسفانه با اظهارات غیر منصفانه همراه بود و بیشتر به سیاه نمایی مشابهت داشت تا واقع نمایی.
مجید نریمانی افزود: این قبیل اقوال و گفتار یا نا آگاهانه و جاهلانه و یا عامدانه و مغرضانه از تخیلات و توهمات واهی و یا اراده های بیمار نشأت یافته است چرا که محققا مطالب مورد ادعا از ساحت حقیقت و واقعیت موجود به کلی دور است و فرسنگ ها فاصله دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر مستندات مکتوب و متقن و مشهودات معلوم و مبرم، عملکرد این دبیرستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در حوزه های فعال آموزشی و پرورشی باعث شده تا این آموزشگاه یکی از شاخص ترین و برترین آموزشگاه های شهرستان برخوار به شمار آید.
نریمانی ادامه داد: رشد پیشرفت تحصیلی، افزایش چشمگیر درصد قبولی، رشد علمی و مهارت های آزمایشگاهی، پیشرفت در ساخت وسایل کار و فناوری، کسب انواع و اقسام رتبه های علمی و آزمایشگاهی و فناوری و نیز مسابقات پرورشی در سطح منطقه و اجرای موفق برخی طرح های منطقه ای در مدرسه نظیر همیار معلم، مدام و همگام با قرآن تنها بیانگر گوشه ای از زحمات و مساعی همکاران تلاشگر در این مدرسه است.
این مسئول اجرای مراسم باشکوه نماز جماعت با شرکت و مشارکت عاشقانه دانش آموزان که به اذعان دبیران در سطح منطقه و شاید استان کم نظیر بلکه بی نظیر است را از دیگر موفقیت های مدرسه شهید سجادی عنوان کرد.
مدیر مدرسه شهید سجادی عنوان کرد: مدیریت این آموزشگاه همواره کوشیده است تا با اعمال حساسیت در کنترل رفتار و اخلاق دانش آموزان و القاء اهمیت « دانش و ارزش» زمینه تسریع یاد گیری مهارت های زندگی را فراهم آورد تا مدرسه یک گام به رؤیای تحقق و تبلور تئوری « مدرسه سبز و انسان محور و رقابت ناپذیر» نزدیک شود.
نریمانی در ادامه به برخی از عناوین موفقیت های احراز شده توسط این دبیرستان اشاره و آن ها را شامل: کسب رتبه سوم آزمون پیشرفت تحصیلی در سطح مدارس پسرانه برخوار، کسب رتبه دوم در مسابقات آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح مدارس عادی منطقه برخوار و کسب رتبه برتر در مسابقات دست سازه های جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح منطقه برخوار برشمرد.
وی درصد قبولی هفتم در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ را (۹۵درصد)، درصد قبولی پایه هشتم در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ را (۹۷درصد) و درصد قبولی پایه نهم در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ را (۱۰۰درصد) عنوان کرد.
مدیر آموزشگاه شهید سجادی در ادامه به افتخارات پرورشی طی سال گذشته و سال جاری این مدرسه اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول در مسابقات (احکام-مداحی-نهج البلاغه و حفظ قرآن)، کسب رتبه دوم در مسابقات (قرآن، اذان، احکام، سرود و انشای نماز)، کسب رتبه سوم در مسابقات (اذان، مداحی و صحیفه سجادیه)، کسب مقام اول والیبال و کسب مقام اول جشنواره ورزش صبحگاهی برخی از این افتخارات است.
نریمانی به برخی از فعالیت های عمومی دبیرستان شهید سجادی نیز اشاره کرد و در ادامه به برگزاری جلسات آموزش خانواده طی هفت دوره با موضوعات (آسیب های اجتماعی-ماهواره و فضای مجازی، ارتباط با نوجوان، بلوغ، تربیت دینی، انتخاب رشته و هدایت تحصیلی)، برگزاری کلاس های تقویتی در طول سال، ارایه کارنامه ماهانه در طول سال در چهار مرحله و رضایت مندی اولیاء و دانش آموزان از عملکرد آموزشگاه با توجه به اظهارات آنان اشاره کرد.
وی استفاده از کارت های تشویقی و اهدای جوایز در طول سال، مقید بودن آموزشگاه به برگزاری منظم نماز جماعت و رضایتمندی امام جماعت از علاقه خودجوش و پر شور دانش آموزان به امر نماز، برخورد جدی با دانش آموزان بی انضباط و ارجاع آنها به هسته مشاوره آموزش و پرورش و ثبت مشکلات انضباطی و درسی در کاربرگ دانش آموزان و ایجاد ارتباط اولیاء با مدرسه به منظور پی گیری جدی مشکلات ثبت شده را از دیگر اقدامات این مدرسه برشمرد.
این مسئول به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مورد احکام و تربیت دینی خاص دانش آموزان نهم، ایجاد ارتباط با اولیاء و دانش آموزان از طریق کانال های تلگرام و پیام رسان سروش، پرهیز دانش آموزان از درگیری و دعوای دانش آموزی حتی خارج از مدرسه، برگزاری جلسات متوالی دیدار اولباء و دبیران و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی داخل و خارج استان نیز اشاره و آن ها را از دیگر فعالیت های مدرسه شهید سجادی عنوان کرد.
مدیر مدرسه شهید سجادی زمان آباد برخوار در پایان اظهار کرد: آمار اعلام شده افاغنه این آموزشگاه از طرف شهروندان مطابق با واقعیت نبوده و کذب محض است.
انتهای پیام /

دیدگاه برای “مشکلات نسبت داده شده به مدرسه شهید سجادی سیاه نمایی بود/ وجود تعداد زیادی افاغنه کذب محض است
  1. من واقعاً متأسفم برای اون شهروند امام‌زاده نرمی که فکر می‌کنه آمار بالای افغان‌ها یک ایراده! بر عکس، به نظرم آقای مجید نریمانی باید سرشو بالا بگیره و افتخار کنه که در مدرسه‌ش افغان هم هست.
    از ویژگی‌های مردم نرمی اینه که کمتراز بقیۀ مردم شهرستان نژادپرستن و بیشترین آما مهاجر (نسبت به جمعیت بومی) رو در خودشون دارن. در حالی که خیلی از مردم در برخوار گرایشات نژادپرستانۀ و غیرانسانی دارند (تا حدی که مثلاً مردم کربکند، با وجود این که مردم شریفی هستند، اما افتخار می‌کنن که افغانی‌ها رو با مشت و لگد و فحش بیرون کرده‌ن!!! ).
    اما متأسف شدم که دیدم یه شهروند از امامزاده نرمی روی این موضوع حساسه. فکر کنید خود ما مجبور بودیم به خاطر جنگ فرار کنیم و پناه ببریم به یه کشور دیگه، و اون‌جا ببینیم که مردمش می‌گن چرا اینا رو توی مدرسه ثبت نام کردین! چه حسی بهمون دست می‌داد؟ خودتون رو جای یه افغان بذارید که داره این خبر رو می‌خونه. بدونید که اون هم انسانه و حق و حقوقی داره. تحصیل، حق بدیهی هر کودکه. نباید این حق رو از کسی سلب کرد، چون نژادش ایرانی نیست! مگه دست خودش بوده؟ مگه شما خودت انتخاب کرده بودی که توی ایران به دنیا بیای؟ چرا باید یه انسان رو به خاطر چیزی که خودش انتخاب نکرده از حقوقش محروم کنیم؟ چه گناهی کرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.